tirsdag den 11. april 2017

Cellino sa po neúspešnom nákupe Leedsi cíti zahanbený

Massimo Cellino čelí kritike za svoje kontroverzné rokovania, ktoré ho stálo veľa miliónov a dobrú reputáciu. Po ďalšom škandále ohľadom vysoké pokuty za zlé preclenie novej jachty utrpela jeho povesť do tej miery, že vedenie anglickej Premier League zrušilo plánovaný nákup Leeds United. Reakcia talianskeho obchodníka na seba nenechala dlho čakať.
Cellino, ktorý je ešte stále vlastníkom talianskeho klubu Cagliari Calcio, plánoval investovať do klubu Leeds United. Prostredníctvom vlastné investičné firmy Eleonora Šport mal kúpiť 75 percent a stať sa tak majoritným vlastníkom.Spoločnosť Gulf Finance House Capital, ktorá klub vlastní teraz a stará sa o prípadnú transakciu, však teraz rokovania pozastavila s lehotou štrnástich dní na prípadné odvolanie. Hlavným dôvodom je nesúhlasné vyjadrenie komisie vedenie anglickej ligy, ktorá kúpu Leedsu kvôli Cellinově poslednému súdnemu státie zablokovala.
Samotný Cellino sa ale cíti značne pohoršený. V interview pre denník Guardian povedal: "Som čestný muž. A keď hovoria niečo iné, robia zo mňa hlupáka. Prečo by som niečo také robil? Som azda blázon? Súdi systém je v Taliansku o mnoho rozdielnejšie, ako tu. Preferujem anglický štýl, ale nanešťastie som v Taliansku.V kluboch platím milióny a milióny a súd hovorí, že som ich chcel pripraviť o takúto smiešnu sumu? Prečo by som to robil? Môžem ju zaplatiť v priebehu niekoľkých hodín. "
" Snažím sa robiť veci správne a keď urobím chybu, nie je to vedome. Som naozaj šokovaný. Toto som nečakal a rozhodnutia zainteresovaných osôb ma veľmi zasiahlo. Toto nie je o peniazoch, cítim sa hrozne. Moje meno bolo predmetom sporu, čo ma samozrejme nenecháva chladným.Nemáte ani predstavu, ako mi je, cítim sa zahanbený. "
Kontroverzný podnikateľ, ktorý dlhodobo sídli v Miami, naznačil svoje pohnútky pri prevzatí Leeds United. " Nechcel som nikomu ublížiť, ani Leedsu, ani nikomu inému. Chcel som naopak robiť správne veci, veci, ktoré potešia divákov i hráčov. A teraz by som najradšej vyskočil z okna. Prečo si taliansky súd zobral dva mesiace na rozmyslenie? Vari by som nemohol jeho rozhodnutie pozdržať trebárs o dva roky, keby som chcel?, pýta sa Cellino.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar